zaterdag 13 februari 2016

Minor JAG

Jurian: 20-2-2016
Zojuist contact via appear.in gehad met Gert. Wat werkt dat mooi, net als real life. Even babbelen en dan strakke afspraken maken.We hebben afgesproken om aanstaande donderdag te beslissen over het onderwerp van de pilotopdracht. Tot die tijd heeft ieder de opdracht om ideeën op onze lino te plakken. De lino heet minorjag.
Donderdag "treffen" we elkaar weer op appear.in en dan zal er worden besloten.

Gert: 20-2-2016
Gert is 20 februari toegevoegd als (mede)beheerder en kan nu ook de blog aanvullen :)

Jurian: 18-2-2016
Ik kom mijn grootste vijand weer tegen. Brede interesse. Anderen noemen dat misschien hun vriend, ik onder anderen omstandigheden ook, maar nu niet.
Als ik de vaksite van deze minor lees dan krijg ik de onweerstaanbare drang om op bijkans alle hyperlinks te klikken omdat ik wil weten wat ik er mee kan. FOUT, zo kom ik nooit verder. Ik moet mezelf bedwingen, dat is lastig.
Als ik het boek lees van Fadel en Trilling en ik ben een alinea verder dan heb ik van alles herkend en bedacht en moet daar eerst even over nadenken wat ik daarmee voor creatiefs kan en zal doen voor dat ik weer verder kan met lezen. 
Mijn grootste vijand is de tijd die mijn brede interesse kost. Fijn van die interesse maar jammer voor de beschikbare tijd. De uitdaging is niet om de kansen te zien maar de uitdaging is het tijdig mezelf tot de orde roepen om aan de output van deze minor te werken. Waarlijk een grote opgave...

Jurian: 13-2-2016
Vandaag via blogger een blog gemaakt. Deze. Het gaat niet echt ergens over maar laat me zien hoe het werkt. Als de andere Jag-gers  (ons DO team) dit bekijken dan kunnen ze mogelijk een bericht achterlaten.

Deze blog is een voorbeeld van het proces in de groep, niet van het (DOT-)product. Beide zijn de hoofdonderwerpen voor de verdere blogs.

Ik heb voor deze blog even in de handleiding gekeken van deze site. Die vond ik op 13-2-2016 op https://support.google.com/blogger/answer/1623800?hl=nl&ref_topic=3339243.


3 opmerkingen:

  1. Leuke blog.. :), maar ik weet niet of ik deze wel aan kan vullen, ik kan in ieder geval wel een reactie plaatsen, maar volgens mij niet de blog zelf schrijven. Groeten, Gert

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Net gekeken of ik de blog aan kan vullen, dat kan, Annelies zou het nu ook moeten kunnen. Idee is misschien om af te spreken dat ieder van ons met een eigen kleur de blog aanvult. Zodat te zien is wie welke aanvulling heeft gedaan. Graag jullie mening

    BeantwoordenVerwijderen